Kitap ilk başlarda güzeldi ortalara doğru baya sıktı, çünkü hep aynı rota da izlerliyordu. Kitabı yarım bırakmıştım, içim rahat etmedi tekrardan okudum. Sonlara doğru arkadaşlarının aşkın, 6 türünü yazması çok hoşuma gitti iyiki de yarım bırakmamışım.