Birinin ne kadar değer verdiğini ve çok sevdiğini söylemesinin bir önemi yok, “nasıl” değer verdiği ve sevgisini “nasıl” belli ettiği önemli, kalbindeki yerimiz buradan bellidir.
Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde
Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa
Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde
ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa
Bil ki seni düşünüyorum…
Bazı şeyler olur, yaşanır, sonra üzerinden biraz geçince onlara nasıl dayandığımıza, nasıl sabrettiğimize şaşırıp kalırız. Geçerken bize de bir hâller olur, artık hayata bakışımız eskisinden ya daha anlamlıdır ya da daha anlamsız.