Skskskdk

Skskskdk
@emrszgzl
18
@emrszgzl·
·
sabitlendi
Ne oldu şimdi , herşey bu olanlardan mı ibaret kaldı. Ben seni sevdim , sen sevmedin , ben değer verdim sen vermedin , ben konuştum sen sustun...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Haksız olsanda hep ben sana geldim. Şimdi ben haklıyım lütfen sen bana gel
İçimde ölen birini özlemiş gibiyim
Arkadaşlarıma sorsan yanıma yakışmazdın bana kalsa benim yarımdın.