Emre

Emre
@emsz
Mutsuz olup bilmek, mutlu ama aldatılmış olarak yaşamaktan daha iyidir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Size şunu söyleyeyim, gülünç olmak bazen iyi, hatta çok iyidir. O zaman insan, başkalarına karşı hoşgörülü olabiliyor.
Yaşamın en önemli özelliğinin insanlar konusunda sürekli yanılmak olduğunu eklemişti.
Ah, ben o kadar çok şey istiyordum ki! Şimdi hiçbir şey istemiyorum, hiçbir isteğim yok.
Bir güneş oldun mu herkes seni görür..