dmrl

“ İyi birisine benziyor “ düşüncesi, yaktı hepimizi ..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi sandığınız insanların çoğu, eline fırsat geçmemiş kötülerdir..
Talip olduğun yolu, yokuşuyla seveceksin..
Boş yere canı yanmaz insanın. Ya bir eksiklik vardır geleceğe dair yada bir fazlalık geçmişten gelen.
Alıntı
Bütün bir geceyi uykusuz geçirmene sebep olan şeyleri bir nefeste anlatamazsın. Önce içine atarsın, sonra da susarsın.