Okurlar neden bir kitabı okuduğunda o çiftin veya karakterin toksik veya utanç verici olmasını reddedip, eleştirdiğini anlamıyorum. Çarpık ilişkiler, ihanetler, rahatsız edici karakterler veya nicesi. Bunlar gerçek hayatta olan insan tipleri. Kitapta olması kitabı kötü veya okunmayacak yapmaz, aksine gerçek hayatla daha da iç içe olduğu için seni içine alır. Şizofren bir karakter rahatsız edicidir ama kimse bundan rahatsızlık duymaz fakat toksik bir ilişki gördüklerinde "Iy yazar bunu mu yazmış?" Gibisinden garip tepkilerde bulunurlar. Bir insanın katil olmasını ve övülmesini yanlış bulurlar. Bu zaten yanlış, adalet için bile olsa insanlar bu kadar kolay öldürülmemeli fakat bu kitap. Kitapta öyle bir karakter resmedilmek istenmiş ve yazar da öyle yapmış. Katiller gerçekten de varlar ve öldürdükleri kötü biriyse millet onu destekler. Bu gerçekte de kitaplarda da aynı. Ben o yüzden okurların tepkilerini abartı buluyorum. Yanlış davranan bir karaktere ilk önce hakaret edip sonra da "Ay çok tatlısın" demeleri de abartı. İnsanlar hayatta yanlış kararlar verebilir, bu kitapta da olabilir ama bu hakaret edebileceğiniz anlamına gelmez.