hyeya

hyeya
@enoughactivisimfortoday
İnsanlar da yaşamak için savaşır, ölmek için değil.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendilerini normal sanıyorlar, çünkü hepsi hep aynı şeyleri yapıyorlar.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Alıntı
...deliliğim devam etsin istiyorum; yaşamımı başkalarının istediği gibi değil de kendi hayallerime uygun biçimde sürdüreyim, fena mı?
Sayfa 47·Kitabı okudu
Alıntı
" Çocuklarımın yaşam nedenim olduğunu söyleyeceğim herkese, oysa aslında benim yaşamım onların yaşam nedenidir."
Sayfa 35·Kitabı okudu
Alıntı
"Kimsenin kimseyi yargılayacak durumu yok. Her insan kendi bilir çektiği acının boyutlarını ya da yaşamında anlamın hepten yok olduğunu."
Sayfa 26·Kitabı okudu
Alıntı