Daha cocukken cok sevdiği birinin idamina şahitlik etmis birinin neden boyle bir kitap yazdığını sorgulamaya gerek yoktur diye düşünüyorum. Akıcılığı, dili ve gerçekliği açısından kesinlikle okunmalı. Diger yandan Victor Hugo zaten.
Öncelikle iskandinav mitolojisinin kökenini sonra da mitlerini yalın, akıcı, eglenceli, heyecanlı, korkutucu ve çekici biçimde anlatmış. Mitleri okurken on binlerce yıllık hikaye degil de yaşamış kisilerden birinci ağızdan dinler gibi hissediyorsunuz.