eray ergin

eray ergin
@erayergin
kendini iyi hissediyor, daha dogrusu yasadigini hissediyor. cicegi burnunda, umutlari, yasanacak gunleri olan bir insan. fakat daha cok gelismesi gerek, gelisecek de.
Reklam
Aşina Olunan Duygular
10/10
·152 syf.··
2025 3. kitabı
İlkinden aşınalık olduğu için daha kısa sürede bitti. Bir şeylerin belli belirsiz sonuca bağlanması beni de rahatlattı. En azından iyi ki okumuşum dedirtti.
Ölmek İstiyorum ama Hâlâ Tteokbokki Yemek İstiyorumBaek Sehee · Nova Kitap · 20251,294 okunma

eray ergin

, bir kitap okudu
10/10
·152 syf.··
2025 3. kitabı
Reklam