kendini iyi hissediyor, daha dogrusu yasadigini hissediyor. cicegi burnunda, umutlari, yasanacak gunleri olan bir insan. fakat daha cok gelismesi gerek, gelisecek de.
İlkinden aşınalık olduğu için daha kısa sürede bitti. Bir şeylerin belli belirsiz sonuca bağlanması beni de rahatlattı. En azından iyi ki okumuşum dedirtti.