Okuduğum harika kitaplardan bir tanesi olaylar kurgu hepsi o kadar akıcı ki, kitap kendiliğinden akıyor resmen harika bir kitap kesinlikte tavsiye ederim.
Gary kardeşi Dan'ı arı sokması sonucu kaybediyor, bu kayıp kendisine ve ailesinde ciddi sorunlar yaratıyor, annesi bu olaydan sonra kiliseyi bırakıyor, bu süreçten sonra Gary sürekli olarak kabuslar görmeye başlıyor, aradan biraz zaman geçtikten sonra ailesinin uyarılarını da dikkate alarak balik tutmaya gidiyor ancak burada siyah takım elbiseli gözleri alevli olan kişi ile denk geliyor, bu kişi Gary'e annesininde arı sokması sonucu öldüğünü söylüyor, devamı kitabı anlatmak olur güzel kitap ama içinde bulunan ikinci kısmı beğenmedim.