Ercan Kaya

Ercan Kaya
@ercankaya
İlle de görmek için mi yaşanır güzel günler? Uğruna beklemek de güzel...
Gaziosmanpaşa Üniversitesi
Tokat, 18 Şubat 1995
64 okur puanı
Mart 2017 tarihinde katıldı
Gırtlağıma bir şey düğümlenmişti, yediklerim boğazımdan geçmek bilmiyordu. Uyuyalım... İnsan uyudu mu her şeyi unutur.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
+ Babam beni dövdüğü için herkes beni dövüyor ama sorun değil. onu öldüreceğim! - Ne babanı mı öldüreceksin ? + "Onu içimde öldüreceğim, birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar."
"Turgutça! Ben biatıma sadık kaldım .Seni çok seviyorum.Ama sen şimdi söyle bakalım," dedi ve ekledi: "Ya sen? En çok hangi Fatıma'yı sevdin? Denizkızını mı, baştardanı mı, beni mi?
Sayfa 399·Kitabı okudu

Ercan Kaya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.·
Beğendi
·
35 günde okudu
·
2020 11. kitabı
Mim Kemâl Öke
8.9/10 · 194 okunma