Ercan Kaya

Ercan Kaya
@ercankaya
İlle de görmek için mi yaşanır güzel günler? Uğruna beklemek de güzel...
Gaziosmanpaşa Üniversitesi
Tokat, 18 Şubat 1995
64 okur puanı
Mart 2017 tarihinde katıldı
"Etrafımız o kadar çirkefle dolu ki, temiz kalmak için bir tek çare kendi dünyamıza çekilmek ve muhitle, hiç olmazsa manen, alakamızı kesmektir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçinde bütün yıkıntılara, bütün kederlere rağmen başını yere eğmek istemiyordu. Matemini ortaya vurmadan tek başına yüklenecek ve yeni bir hayata doğru yürüyecek ti. Kuyucaklı Yusuf -SON-
Sayfa 172·Kitabı okudu
"Saadet, hayatı olduğu gibi kabul etmektir". Ne doğru söz ! Hayatı olduğu gibi kabul etmeli ve ne ona birşey ilave etmeli ne de ondan bişey eksiltmeli...
Sayfa 123 - Epsilon·Kitabı okudu
"Göğsünün içinde, bu asırlık ağacın kabuğu gibi, yarıklar bulunduğunu sandı ve gırtlağına kadar bir ateșin çıktığını hissetti. Aman Yarabbi, ne kadar yalnızdı... "