Şuanki iş yerimden o kadar nefret ediyorum ki 🥹 sabah 2 tane iş görüşmem var özel işlerim var diye izin istedim sırf gıcıklıgına izin vermedi
Ve o iki iş de elimden kaçtı gitti 🥺
9 aydır karşılaşmayı beklediğim eski sevgilimle karşılaştık .Ben sandım ki seni özledim nasılsın diyecek 😊salak ben😀 hayatının harika olduğunu yeni bir sevgili yaptığını beni umursamadığını sağlık durumumun umrunda olmadığını söyledi ve gitti … Bir anlığına öldüm sandım . Orda öylece yıgıldım kaldım beni bırakıp gitti 🙏9 aydır seni çok özledim diyeceği anın hayalini ve provasını yapmıştım . İşler yolunda gitmedi. Ben her gün onu düşünürken o yeni birini bulup beni unutmuş coktaaan. İşte bu yüzden hayat adil değil .