Bir inceleme yaparak esere zeval vermek istemiyorum.
Ama terapi gibi farklı farklı konulardan akıllar aldım. Akıcılığı elden bırakmayan dışarıdan soyutlayan bir eser. Bitmemesi için yarıda bırakmayı bile düşündüm.
Saygılarımla.
İyi bayramlar dilerim.
İyi olmanızı, iyi kalmanızı
İyilerle olmanızı, iyiliğe koşmanızı dilerim.
Bayramınız kutlu olsun
Niyetiniz de ameliniz de ihlâslı
Gözyaşınız da gülüşünüz de ihsanlı olsun.
Bayramınız mübarek ola
Oruçlarınız, teravihleriniz makbul
Gayeretiniz, emeğiniz bereket dola.
Hayırlı bayramlar....