yaş aldıkça hayatın toz pembe tarafından yavaş yavaş arınıyoruz. kendimiz de dahil sürekli değişime uğruyoruz. fakat yeniliklerin bir kısmı can acıtsa da yaşamak zorundayız. yaşamak zorunda kaldığınız için isyan etmenin ise hiçbir anlamı yok.
emre aydın'ın bahsettiği gibi bin bıçakta olsa sırtımızda, ne kadar isyan inkar etsekte acı verenlere eninde sonunda teslim oluyoruz. tek tesellimiz ise zaman
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖