E

E
@erendny
Gökyüzüne bakmaktan nasıl vazgeçeyim?
29.08… Oğuz Atay’ın dediği gibi: ‘Ben hep orada bekledim.’ Benim için sen, hâlâ o günün içinde kalan en büyük özlemsin.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seninle karşılaştığım an hiçbir takvimde eskimeyecek.
Zaman geçiyor, ama o gün kalıyor. Sen kalıyorsun. Ben, o ilk bakışta kaldım.
Seni unutmak için yaşadıklarımı, yaşadığım şeyi unutmak için de seni hatırlıyorum. Ama mümkün değil, hiçbirini unutamıyorum. 25.10…