E

E
@erendny
Gökyüzüne bakmaktan nasıl vazgeçeyim?
Senden sonra 23 şehir gezdim. 3 kilo aldım. Dünya bilmem kaç 365 günde, bilmem kaç dönümünü tamamladı. Darbe oldu. İhtilal oldu. Barış gelmedi. Savaş bitmedi. Seni özledim. Iltica edecek tek yer bulamadım. Gittiğim her yerde senden bir nefes bıraktım. Belki yürürsün aynı sokakta. Ayak izime denk düşer ayak izin. Belki saçına değer nefes. Belki sen de bir gün özlersin diye, seni uzakta bıraktım. Seni uğurladım. Sana kavuştum. Seni terk ettim. Bilmem kaç kilometre yol gittim. Evren kaydı. Sen göğüs kafesimden milim kaymadın.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her gece gözümün önünde senin hayaline baktım ben. Senin saçlarını sürdüm, gözlerinden öptüm, ellerini sevdim. Yine yapamadım. Sen üzülme diye ben her gün bin kere öldüm…
Avuçlarından öptüğüm yere gömüldüm ben. Sana yazarsam, seni sevdiğimi, özlediğimi söyletmezsin ki bana…
Yüzüme çizgiler, Saçıma beyazlar düştü de Bir senin sevdan düşmüyor gönlümden Gücüm bir tek sana yetmiyor işte
Fakat beni ölüm döşeğimden yanına çağırsan, inanıyorum ki bir anda ayağa kalacak gücü bulur sana koşardım.