E

E
@erendny
Gökyüzüne bakmaktan nasıl vazgeçeyim?
Kırgın çiçekler ülkesinden papatya kokan ellerine… Bil ki! Sensiz gözümde tüm çiçekler kırık, boynu bükük ve harap Tarumar olmuş toprak Okuduğum tüm sayfalar mürekkepsiz birer sayfa Satırlar eksik, yarım ve hasta Sensiz düşen her kar tanesi geceden siyah ve yasta…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İçimde bitmek bilmeyen bir günün hüznü var. İnsanın bazen bitmesini istemediği günleri olur. İşte onları gönül havanında kurutmak istersin. Dilediğin vakit gecesinden, dilediğin vakit gündüzünden alır beslersin düşlerini. 3 Yıl 5 Ay 20 gün geçti. Gün geçti, ay geçti, mevsim geçti, yıl geçti sen geçmedin içimden.
Dünyanın bir ucuna da gitsem, ya da bir şehir uzağa, olur ya başıma bir şey gelirse diye yanımda, son anımda ol diye. Seni benden alan zamanın akışını taşıyorum kolumda hep, bil.
O gece seni bir rüya beklemiş ama sen sabaha kadar uyumamışsın. … Olsun … Ne kadar uzakta olursan ol, ben seni her gece kalbimde uyutuyorum...
Gün hüzün rengi duvarlarım kara boyandı Tövbeler üstüne tövbe ettim olmadı Şimdi mazide yarım kalan hatıralar var Bu hikayeye bir son yazılmadı O sıcacık yüreğinden Vazgeçmek kolay mı Söylesene bi tanem Seni her düşündüğümde Daha çok özlüyorum Öylesine bağlanmışım ki Sensiz yaşamıyorum Şimdi canımın bir yarısı yanımda yok Soğuk resimlerle konuşmak bilsen ne zor Uzaklığın ölüm gibi direnmek de zor