Ben Ayşegül, 14 yaşında bir okurum. Sizler de okuma serüvenime eşlikçimsiniz:)
Hesabım (https://1000kitap.com/nisabintmuhammed) ablam tarafından yönetiliyor.
İçini kaplamış karanlığı ve bu karanlığa sebep olan yazgının acımasızlığını, yenilecekti ya bugün ya da bugün olmazsa yarın(...)
Mavi gökyüzünde kavuşmuş güzelim çam ağacı yolun bitiminde kendisine göz kırpan ışık gibi yüreğindeki karanlıkları savuracaktı kalbinde açan güneş. Yok edecekti hüznü anıların acıtan kısımlarını.
Çiçekler açmış, kuşlar ötüşüyor doğa rengarenk,
Toprağın kokusu, yeşilin tonları ayrı bir ahenk.
Bu yaz gününde her şey bir başka güzel,
Huzurun ve güneşin sarmaladığı anlar ayrı bir özel.