Ben Ayşegül, 14 yaşında bir okurum. Sizler de okuma serüvenime eşlikçimsiniz:)
Hesabım (https://1000kitap.com/nisabintmuhammed) ablam tarafından yönetiliyor.
Mevsimlere benzetiyorum,
Seni sevgili...
Saçların sonbahar,
Vişne yaprakları gibi kızıl...
Gözlerin ise ilkbahar,
Bakışların papatya...
Dudakların ise yaz gibi,
İçimi yakan bir ateş sanki...
Kış hangisi diye soracak olursan,
Bana olan soğuk kalbin derim...
Öyle sert ve acımasız...
Zaman hepimizi anne kucağı gibi,
Biraz geçmişten biraz gelecekten, ölmedikten sonra arada
Hırpalayacak
Mutsuzluk dahi sevgi diye yansıyacak.
Umut olacak adı yaşamın,
Yüzüne bakan kalbini güneş 'in ışığında bulacak.