" Tayy-ı mekân mı? Ne demek ki o?"
" Yani eskiden Allah'ın sevdiği kullarının yada işte evliyalarin falan bir yerlerden bir yerlere gidebildigi soyleniyor. Ona da tayy-ı mekân diyorlarmış. " Ene 'Sus Ey Nefsim'Fatih Duman
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
🪶Burası yokluk kapısıdır var ile gelinmez, burası hiçlik kapısıdır çok ile gelinmez, burası darlık kapısıdır bol ile gelinmez.🕯️
Ene 'Sus Ey Nefsim'Fatih Duman