Erhan T.

Erhan T.
Aradım da kendimi hiç bulamadım. Seyreldi ömrüm kendi suyunda. Olta ben, balık ben... Erhan olamadım.
Hamal
Beü
Zonguldak
27 Nisan
66 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
Gecenin en bakir saatlerinde Sessizce giden bir otobüsün Camından bakarken keşfettim Hayatın saçma sapan senaryosunu... Her şey boştu Ve biz O boşluğun içinde Ümitsizce arıyoruz Eksik kalan yarımızı... Gecenin en bakir saatlerinde Sessizce giden bir otobüsün Camından bakarken keşfettim Hayatın saçma sapan senaryosunu... Ve artık emindim bir şeyden... Ne yaparsan yap Yok olacaksın Yok olmalısın Bir kitabın içinde... Bir şiirde Bir gülüşle Aşka sığınarak...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşka parantez açan çok da devamını getiren yok Hâfız! Oysa aşk, yaşanarak anlatılırdı! Şimdiyse ya sayfalarda kuru bir gül ya da sözlerde bir ünlem...! (Derviş Celâl er Rühavî)
Her acı her fırtına kendi koyunda diner... Zaman süzülür avuçlarımızdan, ardımıza yığılır.. Ve umut bir kuşun kanadında çırpınır.... Fazıl Hüsnü Dağlarca
"-Yerini bilmediğin bir yere nasıl gideceksin? İnsan olan kişi asla kaybolmaz... Barış içinde olan kişi yolunu kaybetmez... Yürümek yeterli, sadece yürümek... Devet edilenler yolu bulacaktır... Herkez yolunu bulmak için en değerli hediyesini kullanır. Herkezin yolu ayrıdır! Bazıları denizi aşar gelir, bazıları dağları... -Biz çölü aşıyoruz değil mi? Nefesini yürümek için sakla!" "Ey gün, doğ artık, zerrecikler dans ediyor. Ruhlar dans ediyor, çoşkunlukla üstesinden gel! Kulağına, onların danslarının nereye götürdüğünü fısıldayacağım. Çöldeki ve havadaki bütün zerrecikler, İyi bilin, onlar deli görünürler. Her zerrecik, mutlu ya da mutsuz, Güneşe hayran kalırlar ki, hiçbir şey söylenemez." "Bu dünyadaki insanlar mum ateşi önündeki üç kelebek gibidir. İlki ateşe yaklaşmış ve demiş ki: -Ben aşkı biliyorum. İkincisi ateşe dokunmuş ve demiş ki: -Aşkın ateşinin nasıl yaktığını biliyorum. Üçüncü kendini ateşin ortasına atarak yanarak kül olmuş. Demişler ki: -Gerçek aşkı sadece o bilir!" Bab-ı Aziz
Odayı saran odun kokusu, Dışarıda çiseleyen bi yağmur, Sıcak bir çay, Aklımda çocukluğumdan kalma bir masal.