Geçenlerde bir kitapçıda ismini vermiyorum. Yaklaşık 1 ay önce baktığım 30 liralık kitabın 40 liraya yükseldiğini gördüm. Sebebini kasadaki adama sorunca ekonominin kötülüğünden bahsetti. Alıcılarımız fazla paraya veriyor bizde arttırmak zorunda kalıyoruz dedi. Kitap okumayın diyorlar adama resmen...
Güncel kurda 0.2 arttı ha. Öyle ahım şahım bir artış değil yani.
piyasa.paratic.com/doviz/dolar