Erkut Bayraktaroğlu

Erkut Bayraktaroğlu
@erkutbayraktaroglu
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni | MEB
Lisans
Van
Ordu
40 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı
“…bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır.”
Sayfa 66·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
''Benim burada ne işim var?'' diye düşündüğünüz oldu mu hiç? Bir labirentin içindeymişsiniz ve kaybolduğunuzdan eminmişsiniz de her dönemeci kendiniz yarattığınız için bu tamamıyla sizin suçunuzmuş gibi hissettiğiniz?
Sayfa 59·Kitabı okuyor
İnsanlar şehir gibiydi. Bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret edemezdiniz. Sevmediğiniz yanları, birkaç tane tehlikeli ara sokağı ve mahallesi olabilirdi ama bir şehri yaşanır kılan şey iyi yönleriydi.
Sayfa 47·Kitabı okuyor
“Cidden yaşamak istediğin hayatı bulursan yaşlanıp ölünceye kadar onu yaşarsın. Bir hayatı yaşamayı cidden çok istersen, kaygılanmana gerek yok. Başından beri o hayatı yaşamışsın gibi orada kalırsın. Çünkü bir evrende, zaten hep oradaydın.”
Sayfa 39·Kitabı okuyor
Puan vermedi·123 syf.·
7 günde okudu
·
2026 4. kitabı
Sait Faik Abasıyanık
7.7/10 · 6,9bin okunma