Kalbimden ayağınaydı yolum.gördüm,hep seni gördüm. Kara gecede,kara uykuda yürüdüm. Bomboştu her şey,elimde bir dünya tarağı,gök ağlıyordu,ben zülfünü ördüm. Kalbimin günbatısı,bu buz kesiği,bendeki lal,bu bendeki mıh,söktüm senindir,sana bağışladım. Ağaran saçımı,senindir, al.