Hiç

Hiç
@erso49
Kendimden daha büyük bir yıkım tanımıyorum!!
Doğru lafın özü
"Hiçbir şey yapmadan da yorulabiliyor insan. Düşündükleri ağır geliyor mesela.."
Hisler
Reklam
Teamül sınırları zorlanıyor ve çatlamak üzere sabrım... Tutunacak dal bile açıtmaya başladı...
Baharı ayrı kışı ayrı güzel mevsimleri zarafetli kılan kadim cografya.. Kavuşmak ilmindeyiz...
Hisler
Ömrümün en uzun yolu...
Reklam