Müsait zamanın olduğunda..
Uğrayıver yüreğime...
Bir ara uzun uzun sev beni
Gelmesende olur
Malum hayat işte...
Herkesin Aşk 'i
başından Aşk 'ın
Ama sen gel olur mu...
Çünkü seni çok özledim...
Iyi geceler gücenik, kirli, karanlık sokağın arka bahçesi ömrüm, yokluğun ve yoksunluğun ayrıkotu... Aklımın ufuksuz sularında düşlerimin aykırı ivmesi, günlerimin sallanan beşiği ve gecelerimin kara ninnisi iyi geceler...