Unutma ki, her hata, her pişmanlık, seni daha güçlü bir insan yapar. Ve belki de en önemlisi, her pişmanlık, seni daha iyi bir insan yapar. Bu yüzden, pişman olmak yerine, bu duyguları bir öğrenme fırsatı olarak gör. Ve unutma, sen pişmansın ama yine olsa yine yapardın.
"Allah'ım bana rahmet kapısını aç," diye dua eden birine, "Yüce Allah' in rahmet kapısı kapalı mı ki açmasını istiyorsun? Rahmet kapısı her zaman açık. Kalp kapın açık mı, sen ona bak!"