Zamanların en iyisiydi zamanların en kötüsüydü.Hem akıl çağıydı hem aptalık,hem inanç devriydi hem kuşku aydınlık mevsimiydi karanlık mevsimiydi hem umut baharı hem umutsuzluk kışıydı hem herşeyimiz vardı hem hiç bir şeyimiz yoktu.
Ne çok şey öğretir hayat.En çok da direnmeyi..kalabalığın güzelliğini..Yalnızlığın gücünü..Kendi gücünü keşfetmenin en büyük mutluluk duyduğunu.Ama en çok da herkese”hiç kimse olarak bakabilmeyi yani ihtimalleri.Hayata herşeyin mümkünlüğünü .