Ama olur ya hani; ne kadar büyürsek büyüyelim içerilerde bir yerlerde hep bir çocuk çığlık atardı. Beni kurtar, sana yeniden umut olayım, beni kurtar ki yüzündeki gülümseme olayım.
"Anası kılıklı, "
"Onu sevdiğini sanıyordum,"
"Sen de ona benziyorsun, daha ne söyleyeyim?"
"Beni sevmiyorsun baba,"
Bir kızın dudaklarından dökülen hangi cümle bu kadar acıyla yoğrulmuş olabilirdi ki? Ben sevgisizliği tüm hücrelerime kadar yaşamıştım ve hâlâ yaşıyordum. Bunu dile dökmüşüm, çok mu?