"İnsanları hiç anlamıyorum;yaz geldiğinde sıcaktan,kışa vardıklarında soğuktan yakınıyorlar.Yürümekten ve oturmaktan yakınıyorlar.İşten ve işsizlikten yakınıyorlar.Hiç mi yaşamadılar,hiç mi yaşatılmadılar?Yılların bir yerlerine gizlenmiş bir mutluluğu alıp bu güne getirmek çok mu zor?Onlar için duvarları şikayet taşlarından örülmüş bir hapishaneye benziyor mevsimler..."
Ali Ayçil