Bu kitap.. Bir ilkokul öğretmeninin öğrencisine yapabileceği en büyük iyilik bence.Gelecek için en güzel yatırım.Şimdi o burada yok ama,hatta belkide bu kitabı o verdikten 4 yıl sonra elime alıp okuduğumu,hayatta pes etme aşamasına her geldiğimde gözlerimin bu kitaba kaydığını,her okuduğumda içten içten minnettar gözlerle baktığımı bilmiyor..