Hiçbir insan, sokakta gördüğü başka bir insanı durduk yere incitmez;mesela gidip onun saçını çekmez veya kolunu kırmaya çalışmaz.Fakat bir ağaca düşüncesizce yaklaşıp yapraklarını koparabilir,dallarının kırabilirsiniz.Ağaçlarda insanlar gibi acı çekerler ancak bunu bizim algılayabileceğimiz biçimde gösteremedikleri için onların acı çekmediğini düşünürüz.Bir çiçeği koparmak,bir yaşamı sonlandırmaktır.Fakat bu,doğru.Lütfen çiçekleri koparmayınız!