Eylül Yılmaz

"İnsanın birazcık ekmeği olsa! Sokaklarda ısıra ısıra gidebileceği, bir küçük nefis çavdar ekmeği! Hem yürüyor, hem de bu en iyisinden çavdar ekmeğini hayal ediyordum; şimdi yemesi ne hoş olurdu! Açlık iflahımı kesiyordu; ölmeyi, yok olmayı özledim, duygulandım, ağladım. Sefaletim bitip tükenmek bilmiyordu! Ansızın sokağın ortasında durdum, vurdum ayağımı yere, bastım küfürü.” Açlık, Knut Hamsun
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Eylül Yılmaz

, bir kitap okudu
8/10
·88 syf.··
Beğendi
·
19 günde okudu
·
Okunma: 20 Eylül 2015 00:00
·
2015 3. kitabı
Oktay Akbal
7.3/10 · 42 okunma

Eylül Yılmaz

, şu anda okuyor
480 syf.
Jojo Moyes
8.1/10 · 3.881 okunma