Hepimiz başka insanlarız , başka şeyler yapıyoruz. Kendimizi başka şeylerle tanımlıyoruz. Hepimiz yaşamı başka hikayelerde yaşıyoruz. Kendi değerimizi sadece kendimizi anlayarak ve yaşamda yaptığımız eylemlerde de kendimizi görerek anlamalıyız
Yaşamda cereyan eden her şey doğru yere gidiyordur, yanlış bir akış söz konusu olamaz. Hiçbir şey , olmaması gereken bir yere doğru akmaz. “ Bu hiçbir zaman yoluna girmeyecek!” dediğin her şey zaten yolundadır. Sana göre yanlış, ona göre doğru , sana göre kötü , ona göre iyi… Bu kavramlar bireylerin yorumlarıdır sadece. Hayatta her şey zaten olması gerektiği gibidir