Ne zaman ki hayatta anlam arayışından dahi kurtuluruz , hayatın anlamının zaten var olmamızla birlikte mevcut olduğunu idrak ederiz , var olan her şeyin zaten bu anlam olduğunu kavrarız , zihnimizi artık aramayı bırakır ve olmaya başlar , kendiyle ilgili veya başka bir şeyle ilgili arayışlardan çıkar ve bilgiden özgürleşerek artık sadece olma haline geçer , işte o noktada yaşadığımız her olayın hakikatini deneyimlemeye başlarız . Ancak o zaman karşımızdakiyle ilgili bir beklentiye girmeyiz , tüm gerçekliğimizle karşımızdakini olduğu haliyle deneyimleriz