"İnsanlar onu önce şekillendiriyor,sonra sanki bir tanrıçaymışçasına övgüler yağdırıyorlar.Öyle ki bir süre sonra gül dahi bir tanrıça olduğu yalanına inanıveriyor.Kendini özel hissetmesi için bir gül olduğunu hatırlamasının yeteceğini anlamıyor bir türlü.Büyük bir şey değil.Sadece bir gül."
Çokkkk güzel ,anlamlı,muhteşem bir kitap.Bitirdikten sonra bütün sevdiklerimin okumasını arzu ettim.Yazarın insan doğasına dair gözlem ve tespitleri mükemmel.