esin

esin
@esinntisiz
Bir keresinde bir arkadaşima ;her ne kadar ben bile yanındayım desem de aslında kimse yanında değil tek başınasın ,tek başımayım, tek başımızayız demiştim .Bunu kabul etmemişti aradan kısa bir süre geçti ve bana dediği şey şu oldu" Dün gece üzüldüm ağladım kimse bilmiyordu ne sen ne de başkası yanimdaydi, tek başımaydım. O zaman ne kadar doğru söylediğini anladim"
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkes ile aynı kefeye girmek istemiyorum .Kimse kimse ile aynı kefeye girmemeli kimse kimseye zulmetmemeli hepimiz bir anadan dogduk en duygusuz olanımızın bile duygusu var kimseyi incitmeyelim bazı sözleri söylerken bazı davranışlarda bulunurken lütfen gerekirse 1000 defa düşünün çünkü senin o anki bir sözünle bir hayat mahfolabilir
İnsan ve Duygular
Her şey o kadar farklı ki seninle en kötü günümüz bile güzeldi .Tekrar tıpa tıp hisleri bir daha ömrümün sonuna kadar yasayamayacak olmanin verdiği bir burukluk var içimde her şeyden öte .Ki sen şimdilik kendine iyi bak sonra ...Sonrası pek de umrumda değil...
Her şeyin farkına zamanla varıyorsunuz, kimse kusursuz değildir kusursuz sandiklariniz ;öve öve bitiremedikleriniz yere göğe sığdıramadıklarınız yeri geliyor kendini öyle bir yere sığdırıyor ki ,ah be gülüm sen de mi diyorsun .İnsanız hatalarımız, kusurlarımız elbet olur herkesi yere göğe değil de olduğu yere sığdırsak sorun çıkmayacak aslında
Bir sen miydin yoksa bana iyi gelen hala kapanmamış yaram