Bir keresinde bir arkadaşima ;her ne kadar ben bile yanındayım desem de aslında kimse yanında değil tek başınasın ,tek başımayım, tek başımızayız demiştim .Bunu kabul etmemişti aradan kısa bir süre geçti ve bana dediği şey şu oldu" Dün gece üzüldüm ağladım kimse bilmiyordu ne sen ne de başkası yanimdaydi, tek başımaydım. O zaman ne kadar doğru söylediğini anladim"