Gece'ye not,
O üzülmesin.
Bu mutlu olsun.
Şunun tadı, bunun tuzu kaçmasın demiş,
Sürekli kendinden vermişsin.
Gönlünün ömrüne ağır geldiğini
anladığın zaman,
Bakmışsın ki,
Kendin için hiçbir şey yapmamışsın.
Sonra mı ?...
Sonrası yerini yadırgayan çiçeğin soluşu !...
~♡♡~