Esktn

Nefes aldigin her dakika icin "güzelliğin güzelliğine ulasmak -platon-" çok da geç olmasa gerek...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
#sbtshn# Param parca olmus elleri, cizgileri belirginlesmis ve arasina otomobil yaglari dolusmus kucucuk elleri ile isini yaparken her seyi gozleriyle oldu mu diye kontrol etmeyi unutmuyordu. Isi sadece bu gibi gözüküyordu uzaktan bakinca. Dikkatimi ceken sey bakislarindaki kayma oldu. Bakislari birilerinden onay beklercesine ya da aferin demeyi beklercesine bir bakis degildi. Gozleri karsidaki insanin yuz ifadesindeydi "acaba memnun oldu mu?" Diye o başkasına bakarken anladım. Onun icin mutluluk bir baskasinin kucucuk yuz ifadesinin onda uyandirdigi histi...
#sbtshn# Insanlar ölüyorken bir yerlerde, bir kalp yaşasın diye başka bir kalp, atışları bırakıyorsa, bana insanın ölümü şu ya da bu sebeplerle masal anlatır gibi anlatiliyorsa, kulaklarım hiç bir şeyi duymadan, gözlerimi medyaya kapattığım halde her şeyi biliyorsam bana sadece süslü kelimelerle insan ölümünü anlattiginizi duymak istemediğimden. Cunku Ben biliyorum ki bir insanın kalp atışı bütün dünyanın kalp atisidir. Emre
Sozcuklerdeki en güzel hislere dokunulamaz kalplerle hissedilmelidir. #sbtshn#
#sbtshn# Yavaş yavaş ölüyoruz, yavaş yavaş öldürüyoruz... Zamanı öldürüyoruz, içimizden atamadiklarimizi, eksik kalan bazı şeyleri, kendimizle celistigimiz düşünceleri ve olması gerekenleri olduramadigimizda yine öldürüyoruz... tüm bunlar ölürken tek olmuyorlar kendimizden bir şeyler de gömüyoruz. Asıl üzüldüğümüz koparak giden hisler oluyor.