Kitabı genel olarak beğendim konusu şu şekilde bir diyar var (wisteria) bu diyardan olan 24 krallığın veliahtları bir krallık okulunda toplanıyor ve bir gün aralarından birinin öldürülmesiyle yataklarında mektup buluyorlar ve olaylar böyle gelişiyor.. spoiler olmasın diye fazla anlatmadım ama kesinlikle alın okuyun yazıları küçük olmasına rağmen akıcı olduğundan hemen bitiyor ben bunun devamı olan acıların hükümdarı ve imparatorluğun kılıcı kitaplarını da okudum eğer bu kitabı okuyacaksaniz kesinlikle devam kitaplarını da okuyun konu git gide farklılaşıyor ama birbiriyle bağlantılı çok sahne var zaten bu kitabı beğenirseniz diğerlerinide çok seversiniz
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
SPOİLER OLABİLİR. bu ilk kitaba göre çok daha iyidi fakat abartıldığı kadar bir olay yoktu ben blogları başta okumaya çalıştım ama çok sıkıcı geldiği için okumadım hiçbirini hikaye zaten son 80 sayfada başladı.sadece sonatın tavırları ve samimiyeti güzeldi tamayı pek sevemedim.ve sonatın basketbol takımına girmeside bana saçma geldi zaten hikayenin sonunda takımdan ayrılıyor ve keşke hikayenin başı çok uzatılacağına sonlara doğru şubata kadar amerika ya gitmeden önce ne yaptıklarını,hazırlıklarını okusak belki daha güzel olurdu ayrıca kampüs kelimesinin defalarca kampus diye yazılması da dikkatimi çekti onun doğrusu kampüs mü yoksa ben mi yanlışım??
Kitabı 2 yıl önce okuyup bitirmiştim macera/gizem konulu yazıları Büyük olduğu için kolaylıkla bitecek bir kitap özellikle ortaokul dönemindeyseniz kesinlikle alın okuyun :>