“Sevmek ve sevilmek” işte bu zorunluluk ve insanın yaratılışından gelir. Toplum düzeni, ailelerin mutluluk ahengi, eşlerin mutluluk uyumu bununla ayakta durur. İnsanlar bunsuz olamaz, yapamaz!
Evet, bu konuda bile aşkın bir hastalık olarak tanımlanmasını anlarım. Hem de öyle bir hastalık ki pek öldürücü! Verem gibi gençlerin başına musallat! Bu illetin devası yalnızca “kavuşmak.”