📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okul okumuşsun, üniversite bitirdin, tecrübe kazandın işte tamam emeğimin karşılığını alacağım diyorsun, bir de bakıyorsun bunların onda birine sahip olmayanlar senin önüne geçmiş, neye kime yararı oldu bu kadar emeğin.
Bir kerede istedim ki biri de çıksın da desin ki bu emeğin bu eğitimin karşılığı bu değil. İstedim ki birileride eğitimi ve emeği savunsun,
İstedim ki birileri eğitimlilerin ve bileği kalemle yorulanların sırtını sıvazlasın herkes mi üç maymunu oynar…