Bizi çok üzdüler Victor!
-Hangi mevsimdeyiz efendim?
Yazara göre gidenlerin dönmediği sonbahar mevsimi,
Bana göre gidenlerin geri dönmesini istemediğim bir sonbahar mevsimi Victor. Bizi Çok Üzdüler Victor!
Kimse cimri olduğunu, kıskanç olduğunu kabul etmez. Körler hiç olmazsa bir yol gösterici isterler; biz kendi kendimizi sokarız yanlış yollara. Benim yükseklerde gözüm yoktur, ama Roma’da başka türlü yaşanmaz, deriz; ben gösteriş sevmem, ama şehir öyle istiyor, deriz. Öfkeliysem, güvenli bir hayat kuramadıysam suç bende değil, gençlikte deriz.
Dışımızda aramayalım kötülüğü, içimizdedir o; ciğerimize işlemiştir. Denemeler