Kimsenin geçim sıkıntısı olmasa dünya ne güzel olurdu düşünsenize. İstediğin her kitabı alabilmek, istediğin zaman tiyatroya, sinemaya gidebilmek, yurt dışına gidip yeni ülkeler görmek, kendi ülkemizi borç harç düşünmeden gönül rahatlığıyla dolaşmak ne güzel olurdu.