Esma Nur

Esma Nur
@esmanuresen
Az insan, çok kitap...
Herkes çocuk olsaydı ne güzel bir hayat olurdu.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kimsenin geçim sıkıntısı olmasa dünya ne güzel olurdu düşünsenize. İstedi­ğin her kitabı alabilmek, istediğin zaman tiyatroya, sinemaya gidebilmek, yurt dışına gidip yeni ülkeler görmek, kendi ülkemizi borç harç düşünmeden gönül rahatlığıyla dolaşmak ne güzel olurdu.
Sonuçta iyi yaşamak herkesin hakkı olmalı. İyi beslenmek, sağlıklı yaşamak, iyi eğitim almak herkesin hakkı olmalı.
Biz nedense sevgimizi söyleyemiyorduk. Sevdiğimizi söylersek bir açık verecekmişiz gibi geliyordu.
"Biri sana sarıldığında kollarını ilk gevşeten kişi olma."