Esma Nur

Esma Nur
@esmanuresen
Az insan, çok kitap...
Ağlasam sesimi duyar mısınız, Mısralarımda; Dokunabilir misiniz, Gözyaşlarıma ellerinizle? Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu Bu derde düşmeden önce. Bir yer var biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün; Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum; Anlatamıyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Beni bu güzel havalar mahvetti, Böyle havada istifa ettim Evkaftaki memuriyetimden. Tütüne böyle havada alıştım, Böyle havada aşık oldum; Eve ekmekle tuz götürmeyi Böyle havalarda unuttum: Şiir yazma hastalığım Hep böyle havalarda nüksetti; Beni bu güzel havalar mahvetti. Sakın Şaşırma
Öyle bir havada gel ki, Vazgeçmek mümkün olmasın.
Şeytan diyor ki: "Aç pencereyi; Bağır, bağır, bağır; sabaha kadar."
"Ölüm Allah'ın emri, Ayrılık olmasaydı."