"Öyle bir zaman geliyordu ki her şeyin acayip oluşu yüzünden kişi hiçbir şeyin acayipliğini algılayamıyordu artık. İnsan her şeyi doğal saymaya başlıyordu çünkü şaşkınlığa uğramak başkaları için olduğu kadar kişinin kendisi için de yorucu ve sıkıcı gelmeye başlıyordu."