Nasibimiz değilse bile olması için namaz basında saatlerce dua ederek ağladığımız insandan sonra hayat bir daha sizi bu sekilde istese de imtihan edemez.
Bir kitap var, bir zamanlar canımdan çok sevdiğim insan en sevdiğim kitap “Uçurtma Avcısı” demişti. Şuan kitap önümde duruyor fakat açıp okuyamıyorum. Siz siz olun çok büyük konuşmayın.