NUR

NUR
@esmerbiri00
Kendi halinde...
Yorgun hissediyorum. Her anlamda...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Öyle geçer ki zaman... Herkese yetişir, kendine geç kalırsın...
Bir yanım yorgun sanki yüz yıllık bir kadın, bir yanım deli dolu küçük bir kız çocuğu. İkisi arasında zorlanıyorum yaşamaya. Birine sus diyorum diğerine dur. Ne yorgun kadın susuyor, ne yaramaz kız çocuğu duruyor. Hayat kimsenin ne istediğini sormuyor. Sadece akıp gidiyor.
Duygu ve Düşünce
Telafisi olmayan tek şey zamandır. Geçme diyemezsin, geçmişe gidemezsin. Geçmişini bugüne taşıyamazsın, yaşadıklarını silemezsin.
Hangi ümide sarılsam elimde kalıyor, neyi seversem ölüyorum...
1000k