60 İhtilali’nin gölgesinde geçen bir hikâyeden, daha güçlü bir arka plan ve daha belirgin bir odak bekliyordum.
Metin; biraz Alevilik, biraz dönemin siyasi atmosferi ve biraz da kişisel bir ilişki arasında gidip gelirken, hangi noktaya yoğunlaşmak istediğini tam olarak hissettiremedi bana.
Merkezde yer alan ilişki ise, “aşk” sanılan ama bana daha çok yüzeyde kalan bir bağ gibi geldi.
Derinlik, dönüşüm ve kalıcılık hissi yerine; tekrar eden sahneler ve tensel bir yakınlık öne çıkıyordu.
Bu yüzden anlatılanın bir aşk hikâyesinden çok, geçip giden bir karşılaşma gibi durduğunu hissettim.
Belki bir başka kitapta yeniden buluşmak üzere…
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖